miss milla

Alla inlägg under juni 2012

Av miss milla - 22 juni 2012 11:06

Är hos mormor fortfarande vi väntar på mina kusiner dom ska komma vid halv 12 en halv timma kvar typ. Mormor har bakat en tårta til midsomar det är med jordgubbar och grädde och med jag ska åka till traktor till midsomar det gör jag varje år. Förra året åkte en traktor ner i diget så vi fick vänta. Det ska bli jätte kul på midsommar särsklit att prppa i sig allt godis mums!

Av miss milla - 21 juni 2012 21:12

Äntligen sommarlov är hos mormor & morfar mamma ska se på fotboll men jag sitter fastkletad vid bloggen har inget att göra och bloggat på ett tag så det är jätte skönt att sitta vid bloggen nu. Nu kollar mamma på fotbol jag tycker det är jättetråkigt när  inte sverige är. Det var ju Sverige mot Frankrike och vi VANN ju vi men Frankrike fick gå vidare så tråkigt vi VANN ju. Idag har jag åkt jätte långt jag har åkt tunelbana tåg buss och bil 10 mi snacka om jobbigt.

Hemma har jag ätit pankisar och sett på SOMMARLOV det var bra. På tåget åt jag Glass Rissifrutti Twix också köpte jag en tidning det var Julia Plus Mode har läst den typ hela dan far jag har inte haft nåt annat att göra men den jätte bra faktist. Jag ska börja premuera på Girl + iT man får ett paket till tidningen i paketet är en bok en smink väskan och i smink väskan är ögonskugor kaial lepstift lipgloss eyeliner roch puder mascara lösisar  pärlor som man ska ha på lösisarna gulmascara pincet ögonbrynsskugor borstar spegel naggelack tre olika. så det är det jag gjort idag  

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Fråga mig

10 besvarade frågor

Arkiv

Besöksstatistik

Presentation

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards