miss milla

Alla inlägg under mars 2012

Av miss milla - 25 mars 2012 21:22

Heej idag så har jag tatt det lungt men jag har också gjort lite andra saker varit i domkyrkan och sjöng sen lekte jag med mina kusiner liksom. Först var vi inne lekte med dom sen så vad heter det igen a juste sen lekte vi kungen befaler det var jätte kul. Sen gick vi ut på gården först till lek platsen för dom har liksom ett litet barn som typ är fem eller 6 sen gick vi vid några stenar och där har vi byggt en träkoja där sen gick vi hem hejdå

Av miss milla - 25 mars 2012 21:22

Heej idag så har jag tatt det lungt men jag har också gjort lite andra saker varit i domkyrkan och sjöng sen lekte jag med mina kusiner liksom. Först var vi inne lekte med dom sen så vad heter det igen a juste sen lekte vi kungen befaler det var jätte kul. Sen gick vi ut på gården först till lek platsen för dom har liksom ett litet barn som typ är fem eller 6 sen gick vi vid några stenar och där har vi byggt en träkoja där sen gick vi hem hejdå

Av miss milla - 3 mars 2012 10:09

hej jag heter milla66 nt varit inne på så länge har gott upp i level 9 bli gärna min vän där snart kommer vi börja med veckans moviestar så skriv i chatten om du vill vara med där alla får vara med tillomed ovip kommer snart.

 

 

 

om ni vill veta hur man gör sonna här hjärtan♥ altså sonna man klickar på Alt inte Alt gr altså Alt sen på 3:an inte på 3:an där uppe 3:an där vid sidan. hej då  

 

 

 

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Fråga mig

10 besvarade frågor

Arkiv

Besöksstatistik

Presentation

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards